Kad naletis na znak, budi kao pas – digni nogu i obiljezi.

Tako ja pricam s Ridjim i nakon niza pametnih savjeta kako da si sredim zivot i “skubiciram” se (bjelovarski izraz za posloziti se) uslijed tolikih zaostataka, naletim na Power Rangera. Svog ex sefa. Budu. Parkirao je svoj limeni tenk na plocnik 2m od rezidencije premijera i usetao po salatu.

Ja sam zapravo krenula tamo cheatati. Jer sam dosla do ruba. Imam fitness krizu. No sutra je novi dan. Ujutro idem kupiti banane i blender, a danas sam rijesila proteine.

Ta je kriza samo dokaz da sam tijelo razvijala, a psiha ga nije pratila. Mehanicko odradjivanje treninga je isprazno. A to sam do sad radila. I zakljucila da zelim uredan zivot. Stress free zivot. I kao da sam trazila znak s neba i motivaciju – kad dolazi Budo.

Budo je lik. Stamen, sarmantan, istancanog osjecaja za ljude. Muskarac s puno testosterona. Dijete, ali veliko. I zlocesto. Mogao bi biti i zena, pronicljiva, ali ohola. Potpuno neurednog zivota. Ali jede salatu za veceru svaki dan.

Bio mi je nekako drag ovaj put. Bio je samo koketirajuci muskarac. S njim je i salata ples na rubu neurednog zivota.

I tako zbog Bude nisam cheatala. A zbog njega necu ni nadalje. Bio je to znak, a kako kaze Snje: “Kad naletis na znak, budi kao pas – digni nogu i obiljezi. 😄”

 

 

 

 

 

Leave a Reply

