Ima toliko sjajnih zena na ovom svijetu

a ja bih voljela biti sjsjna makar jednom kojeg cu voljet i koji ce mene voljeti. Bar 1 match, svemiru. Gdje si zakazao 😝

Neke zene su vrckave, ja nisam. Mogu djelovati u toj svojoj uzurbanosti, ali nisam.

Neke zene su ljepotice, ja sam prirodno nesavrsena.

Neke zene su zavodnice. Ja jos nikog nikad nisam sama zavela.

Neke zene su ljupke. Ja sam draga, ali nisam drazesna bas.

Neke zene mirisu na dom. Ja mirisim na putovanja.

Neke zene su jednostavne za voljeti. Mene je tesko voljeti?

Sto znam da jesam? Volim ljude, marim za njih. Volim geste i rado ih pruzam. Volim more i sa mnom ici na more = uzivanje. Volim putovanja i najfleksibilnija osoba sam na putovanjima, sve mozemo. Volim i posao, al tu sam zahtjevna jer volim da je sve tip top. Volim druzenja: kino, palacinke, izlasci, kave, kazaliste, izlozbe, rodtilji, bazeni, jedrenje, hrana. I najvaznije, volim graditi inspirirati druge da rade. Ja volim. To ja jesam. 💛

Voljela bih da sam po tome i ja jedna sjajna zena na ovom svijetu 😊

 

Leave a Reply

