Umotat ću taj svoj život

Kažu da pisanje treba biti čisto. Kaže Harvard Business Reviw. Ovdje: https://hbr.org/2016/10/stop-trying-to-sound-smart-when-youre-writing

I kažu da prehrana treba biti čista. To kažu svuda pa neću stvavljati link. Od Tene do Fitness Magazine-a.

Kažu i da nam životni prostor treba biti čist. Jer “kupus izvana stvar kupus iznutra”.

A sve to kao predigra seksu, vodi čistom umu.

Sve ono što preskačemo, a znamo da je bolje, kvalitetnije i logičnije. Jer u tome premalo uživamo, želimo odmah maksimalni užitak. Trenutno imam osjećaj da mi je um sve samo ne čist. Počela sa s jesenskim čišćenjem. Pozdravila Venezia lovera. A jučer zaključila i da Mr.Niceguy previše odskače od onog što želim.

A predugo sam se bojala ili libila izgovarati suvereno što želim. Želim ljubav, onu do neba, želim da budemo partneri, da se osjećam kao princeza, želim da je sposoban i da ima neke manire, da mi je s njim zanimljivo, ali najvažnije – da nije uskogrudan – u poslu, u ljubavi, u seksu, bilo čemu.

I sad, kako očistiti um?

Ljudi
Krenula sam od pozdravljanja ljudi koji su mi dragi, ali me ti odnosi opterećuju. No, zbog toga se ne ponosim. Pozdraviti ljude je poraz, a ne pobjeda. Nisam našla modus operandi da funkcioniramo. Intenzivirala sam kontakt s ljudima koje volim: s mojom Jay Z, Lidač, IT-evcem, Dinamovcem, 7of9, Snje, Mazala Tita ekipom, Hljup i dr. Ti ljudi me pune energijom i baš ih volim.

Misli
Odlučila sam, umjesto terapije, stavljati misli ovdje i svuda ih pisati. Iako, mislim da je i izgovaranje bitno za spoznaje. Zato pričam više nego do sad.

Aktivnosti
Sve planiram, dajem si slobodu, ali planiram puno. Lakše je. I ide lakše sve onda. Jučer sam Snje spomenula da je preda mnom vojni rok koji ću asketski odraditi, a onda nagrada. Krenula sam na vježbanje. Unatoč ili upravo zbog mukulfibera, vidim koliko mi je to važno.

Emocije
Jedino me teret emocija prema bivšem još drži nemirnom. Ne znam što s tim. Stvarno ne znam. Opet slabo spavam. Sanjam gluposti. Kao da se bojim, kao da se svi strahovi subilimiraju u snovima. Kao da se ne mogu osloniti na sebe? Ne vjerujem sebi??

 

Leave a Reply

