Kuala Lumpur

I tako sam sletjela sam u Kuala lumpur. Nakon nekih 1,5-2h čekanja na kontroli putovnice, ulovila sam taksi. Shvatila koliko je aerodrom daleko od grada (skoro 60km) i koliko su im nemoguće guzve na cestama svakodnevna pojava.

Naravno da me taksist pelješio, trebalo je biti ispod 100 RM, a bilo je 130 i kad sam ga pitala mogu li platiti u dolarima, prihvatio je 40 dolara (150 RM) i kusura više nije bilo. Ali žurila sam na prvu edukaciju i bila sam preumorna za dokazivanje. Vrijednost rupija je slična vrijednosti kune pa mi se za 20kn nije dalo natezati.

Izlijećem iz taksija, on mi, naravno zadovoljan dealom, daje posjetnicu za “kad cu ići natrag”. Ulazim u hotel. Za početak nisam fulala hotel, održava se tu. Imam 7-8 minuta da izgledam ok. Ulazim s backpackom u wc u prizemlju i akrobatski ga stavljam na pod, ruksak koji je ručna prtljaga na wc dasku, trazim jedinu poslovnu kombinaciju koju sam ponijela, ali košulju mi nisu stigli ispeglati u hotelu jer se nisam stigla otici ni uchekirati u hotel još. Navlacim traperice, neki top i košulju malo dužu i finiju. Na noge sandale jer je vruće, ali shvatim da su mi noge kao slonovske. Naotečene. No, to se promijenilo brzo. Zbog jedne stvari – klime. Klimu im nisu objasnili dobro tamo. Mislim da oni misle da ce stavljanjem klime na +19 u hotelu gdje sjedis 5h mozda spustiti temperaturu okolisa trajno. Hlade svuda kao ludi. Smrznula sam se u dvorani.

Edukacija je bila dobra, ali ona nije tema ovog putovanja, pa ću o njoj moda drugom prigodom. I tamo sam upoznala prve ljude, jednom Turčina, jednog lika iz Jemena, jednu simaptičnu djevojku iz Malezije i svi smo po završetku razmijenili brojeve.

Hotel Majestic u kojem sam odsjela je voooow. Baš vow. Nešto kao naša Esplanada, po svemu. Jedan je od starijih hotela, prekrasan, lijepo uređen. Soba je kao iz sna, hotel ima super bar u kojem sam popila čašu vina prije spavanja, nakon čega sam si u sobi natočila kadu i uživala u brčkanju uz muziku kako dugo nisam. Ujutro sam išla u salon i sobu s orhidejama vidjeti to čudo. I baš je čudo.

Na kavu sam se spustila rano jer me prao jet-lag valjda. Kavu sam platila 40kn, ali vrijedilo je.

Nakon toga uputila sam se u grad. Kuala Lumpur ima uber pa sam naručila uber do grada i par kilometara smo se vozili preko 30 minuta!

Našla sam jedno od restorana koja sam na karti označila da su ok za probati Hubba Hubba. Mrvu hipstersko mjesto pokazalo se kao odličan izbor. Sjedila sam vani na terasi da osjetim klimu, a i da izbjegnem klimu. Naručila sam satay – pileće ražnjiće s umakom od kikirikija i bilo je mljac. I mojito. I on je bio genijalno osvježenje.

 

 

 

 

Leave a Reply

