Let’s go

Sve je pocelo na FT-u. Franceku. Francek je nov, lijep, do njega se lako dolazi ako znas put :-P. Izgleda moderno. Ali je i dalje jako mali. Moć aerodroma mjeri se po broju mogućnosti da se izgubiš, količini ljudi i broju djutića. Iz moje perspektive. FT ima jedva 2,5/10. Ali da, vise me nije sram kad stranci dodju i misle da je još uvijek 1995. godina No, sad mi čak i fali onaj stari lisac Pleso. Klasika.

Odmah na ulazu mi prodaju ono zamotavanje kofera. Ne znam je li korisno, ali ću znati nakon leta na kojem to neću uzeti. (Već vidim razasute stvari koje su se prosule iz backpacka na traci gdje kupim prtljagu, vječni neobjašnjeni strah putnica.)

Checkiram se i shvatim da putujem s 11kg čiste esencije u mom backpacku. Ponosna. To je gotovo nemoguće. Ponos opet.

Obavila sam svoje zenske duznosti i kupila sitnice u djutiću. Jedinom. Naprave toliki aerodrom i jedan djutić :-l Nakon toga po P.S. -u sam ušetala kroz onu tubu u avion. Kul. Ali, kasnije sam shvatila da čak i u Kuala lumpuru imaju iste one busiće za putnike. I to za prekooceanske letove. To i nije toliko pridonijelo da Pleso ostavljam dojam 1995.

Let 1 Istanbul

Prvi let Zagreb- Istanbul. Kratko, slatko. Turkish na visokoj razini usluge. Sve po špagi. Uspjela sam naci neki super cozy kutak sa sofom u koju sam se zavalila i skoro zakasnila na sljedeći let. Skužila sam zadnji čas da sam se zanijela.

Let 2 Kuala Lumpur

Istanbul- Kuala Lumpur. Moj prvi prekooceanski let. Nekih 10-tak sati, ne znam više. Turkish je i ovdje jako dobar. Nemam s čim usporediti, ali iznad mojih očekivanja je bilo. Mislila sam da puštaju filmove i da možda možeš odabrati koji zeliš gledati. Ali nisam zamišljala da ima videoteku/glazboteku/gejmoteku na ekranu ispred sebe. Daljinski za prebacivanje ujedno je super cool joystick za igrice. Svatko dobije slušalice, dekicu i set za spavanje (papuče, balzam za usne i masku za spavanje). . I hranu koja za dorucak uopce nije bila losa. Veceru sam prespavala. Mozda i jos nešto, ali sam tad spavala pa je ovo sve.

 

Leave a Reply

